Abonnement
Â

For Ă„ senke barrieren med Ă„ komme i gang med trening hjemme har vi valgt Ă„ tilby en abonnementslĂžsning. Vi har i dag to alternative abonnement. Abonnement pĂ„ Norse Performance Dual, og abonnement pĂ„ Norse Performance Dual med benk.Â
SĂ„ hvordan fungerer egentlig abonnementet?
Abonnement hos oss i Norse Performance fungerer ganske likt som pĂ„ en streaming tjeneste eller mobilabonnementet ditt. Alt du trenger Ă„ gjĂžre er Ă„ bestille abonnementet du Ăžnsker. FĂžrste betaling skjer ved bestilling, men dato for neste trekk justerer seg utifra nĂ„r bestillingen er sluttfĂžrt og levert til kunden. Det vil si at dersom levering tar lengre tid enn det skal gjĂžre, vil dato justere seg slik at du vil fĂ„ den fulle mĂ„neden du har betalt for.Â
Betaling skjer automatisk hver 30. dag pĂ„ kortet som er registrert. PĂ„ abonnement hos oss er det ingen bindingstid, sĂ„ du kan si opp fĂžr mĂ„neden er over og sende apparatet tilbake hvis du Ăžnsker det.Â
Hvordan kansellerer jeg abonnementet?
For Ă„ kansellere abonnementet sender du mail til oss pĂ„ post@norseperformance.no. Da vil vi gi deg instrukser pĂ„ hvordan sende apparatet tilbake til oss, og avsluttet manuelt abonnementet. Du vil fĂ„ en epost som bekrefter at abonnement er kansellert.Â
Hva er fordelene med Ă„ abonnere?
En av hovedfordelene med Ă„ abonnere er at barrieren for Ă„ komme i gang med bruk av apparatet er mye lavere. Abonnement er som et kjĂžp for Ă„ bruke, istedenfor kjĂžp for Ă„ eie. Hva dette innebĂŠrer er at du betaler prisen for abonnementet sĂ„ lenge du bruker apparatet. Skulle ting endre seg eller du ikke fĂ„r brukt apparatet nok, kan du bare kansellere. Da er penger og miljĂžet spart. Det er ogsĂ„ greit Ă„ merke seg at ved et abonnement er det vi som eier produktet. Det vil si at om det oppstĂ„r noe feil med produktet under bruk eller frakt sĂ„ er risikoen pĂ„ oss. Du som kunde vil fĂ„ tilsendt nytt apparat.Â
ï»żAnnen viktig informasjon
ï»żEttersom vi fortsatt eier apparatene ved abonnement er det viktig Ă„ sĂžrge for at det er nok belĂžp pĂ„ kortet som trekkes automatisk hver 30. dag. Dersom abonnementet ikke blir betalt tre pĂ„fĂžlgende mĂ„neder vil betalingsoppfordring sendes til inkasso. Vi er derimot forstĂ„elige og oppfordrer til dialog dersom noe uventet skjer.Â ï»żï»żï»ż
ï»żAnnen viktig informasjon
ï»żEttersom vi fortsatt eier apparatene ved abonnement er det viktig Ă„ sĂžrge for at det er nok belĂžp pĂ„ kortet som trekkes automatisk hver 30. dag. Dersom abonnementet ikke blir betalt tre pĂ„fĂžlgende mĂ„neder vil betalingsoppfordring sendes til inkasso. Vi er derimot forstĂ„elige og oppfordrer til dialog dersom noe uventet skjer.Â ï»żï»żï»ż